Connect with us

lifestyle

Ce se întâmplă dacă nu mai porți sutien? Efectele asupra sânilor tăi

În timpul pandemiei și a perioadelor de carantină, confortul a fost pe primul loc. Am purtat tot timpul pantaloni lejeri de trening, am participat la întâlniri online în pijamale și am renunțat la sutien.

 

Chiar și acum, după ce restricțiile au devenit mai permisive, confortul încă este o prioritate. Se pare că multe femei au renunțat să mai poarte sutien.
Potrivit unui sondaj efectuat în Marea Britanie, carantina a fost o oportunitate pentru femei să renunțe la sutien. 20% dintre acestea au declarat că poartă sutienul mult mai rar. Iar cele cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 de ani sunt cel mai predispuse să facă asta.
Nu este de mirare, având în vedere că de multe ori sutienele sunt inconfortabile, mai ales dacă luăm în calcul faptul că mai mult de 80% dintre femei poartă un sutien de mărime nepotrivită.

De ce purtăm, de fapt, sutien?

Principala funcție a sutienului este de a susține greutatea și structura sâniilor. Iar acest lucru este foarte important pentru că, în funcție de mărime și cantitatea de țesut adipos, sânii pot cântări până la trei kilograme.
Însă sutienele pot fi în mod deosebit inconfortabile când sunt prea strâmte sau dacă este prea multă presiune în zona bretelelor.

Secretul unui sutien bun este să ofere susținere și în același timp să fie ușor de purtat. Sutienul de mărime nepotrivită poate duce la durere de spate și de ceafă.

Ce se întâmplă cu sânii tăi când nu mai porți sutien?

Pe lângă faptul că te simți eliberată, atunci când îți dai jos sutienul la finalul zilei greutatea sânilor nu mai are un suport extern.
Potrivit medicului plastician Hazim Sadideen, citat de glamourmagazine.co.uk, în cazul sânilor mari și a pielii cu elasticitate redusă, rezultatul poate fi ptoza mamară, cunoscută în termeni comuni drept lăsarea sânilor.
„În cadrul sânilor există componente anatomice interconectate care definesc forma, dar există și ligamente care oferă susținere și conectează pielea la țesutul mamar, cunoscute drept ligamentele lui Cooper.

Orice schimbare în ceea ce privește forma sânilor, inclusiv lăsarea, poate fi atribuită atenuării acestor ligamente”, spune medicul.

Este important de reținut că lăsarea sânilor poate fi influențată și de alți factori, mulți dintre ei genetici, precum volumul sânilor și calitatea pielii, dar și de sarcină, alăptare, fluctuațiile hormonale sau de greutate.
“Femeile cu sânii mari vor beneficia de suportul oferit de un sutien care are mărimea potrivită, mai ales dacă se confruntă cu dureri de spate”, explica Dr. Sadideen.
Însă este important ca toate sutienele pe care le porți să fie mărimea adecvată și să ți se potrivească perfect.
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

lifestyle

7 AFIRMAȚII POZITIVE PENTRU ELIBERAREA DE FRICĂ, DE STRES ȘI DE ANXIETATE

În momentul în care repeți afirmații pozitive, creierul începe să le creadă. Aceste cuvinte te vor ajuta să schimbi modul în care gândești și răspunzi la situații, inclusiv la cele care aduc episoade de anxietate în viața ta.

Afirmatii pozitive pentru anxietate. Beneficiile incredibile ale acestora:.

– reducerea stresului;

– găsirea unor modalități creative și pozitive de a face față stresului;

– te ajută să fii mai optimistă cu privire la viitor;

– te ajută să accepți mai ușor trecutul;

– niveluri mai ridicate de concentrare;

– șanse mai mari de succes;

– îmbunătățirea încrederii în propria persoană;

– creșterea stimei de sine și a valorii de sine;

– relații mai bune cu oamenii din jurul tău;

– mai puțină durere emoțională;

– creșterea forței interioare;

– fericire.

 

Iată câteva afirmații pozitive pentru anxietate care te vor ajuta în momentele mai puțin frumoase ale vieții tale:

1. „Îmi voi umple mintea cu gânduri pozitive pentru a depăși gândurile anxioase.”

Dacă începi să ai gânduri anxioase, începe să te gândești la ceva pozitiv. Această afirmație te va ajuta să faci exact acest lucru și să îți convingi mintea să se curețe în cel mai scurt timp.”

2. „Am încredere în mine. Știu că ce fac acum este pentru binele meu.”

Anxietatea te poate face să simți că nu ești suficient de bună și că nu poți avea succes. Folosește această afirmație pentru a schimba procesul de gândire – ești suficient de bună și poți realiza orice îți propui.

3. „Fac tot posibilul să merg mai departe și să depășesc aceste obstacole”

În momentele în care simți că nu mai poți, folosește o afimatie pozitivă care să îți reamintească că faci tot posibilul pentru a depăși situația în care te afli. Cu această afirmație vei reuși să îți ajuți creierul să se relaxeze și vei vedea cum ziua ta va începe să se îmbunătățească.

4. „Această situație nu este atât de rea pe cât cred eu că este.”

Folosește această afimratie pentru a îți reaminti cât de puternice sunt gândurile tale. Dacă îți dai seama că anxietatea ta provoacă sentimente puternice și schimbă realitatea, vei avea puterea de a o controla mai ușor.

5. „Nu îi permit fricii să interfereze cu viața mea.”

Anxietatea provoacă frică și, dacă o lași, ajunge să îți controleze viața. Poți pune capăt interferenței repetând această afirmație în fiecare zi – de fiecare dată când simți nevoia. Te va ajuta să preiei controlul asupra vieții tale, să ieși din zona de confort, să încerci lucruri noi, să îți îndeplinești obiectivele și să fii mai fericită în general.

6. „Aceste sentimente nu vor dura o veșnicie. Voi trece eu și peste asta.”

Sentimentul axios va dispărea în cele din urmă; vei trece peste momentele grele. Amintește-ți cât de puternică ești în timp ce rostești mantra de mai sus. Spune-ți că vei depăși orice situație dificilă. La tine este puterea.

7. „Accept trecutul și voi accepta și ce se întâmplă în viitor.”

În momentul în care accepți trecutul și ce se va întâmplă în continuare în viața ta, vei realiza că lucrurile vor funcționa. Că totul se va rezolva. Că nu trebuie să fugi de probleme deoarece nu vor rămâne cu tine pentru totdeauna. Și ele sunt trecătoare – la fel ca tot ce este pe acest pământ.

Continue Reading

Trending