Connect with us

lifestyle

9 MICI OBICEIURI CARE ÎȚI FURĂ FERICIREA ȘI TE SEACĂ DE ENERGIE

Acesta este un nou început. Un nou sezon. Lucrurile se vor schimba pentru tine, însă trebuie să faci și tu ceva în acest sens.

Amintește-ți, devii cecea ce faci în mod repetat. Dacă obiceiurile tale nu te ajută să crești, să evoluezi, să te dezvolți, să înveți lucruri noi, atunci poate că ar trebui să le schimbi. Iată câteva obiceiuri care ti-au furat fericirea în ultima perioadă:

 

1. Rămâi concentrată doar asupra lucrurilor pe care le știi. Când încetezi să mai înveți, încetezi să trăiești o viață semnificativă.

2. Nu accepți schimbările inevitabile și necesare. Întotdeauna aceste schimbări vor fi dure. Dar ele sunt incredibil de importante pentru tine.

3. Le permiți oamenilor din jurul tău să definească viața ta și să ia decizii pentru tine. Nu uita că singură persoană care deține frâiele vieții tale ești chiar tu.

4. Te concentrezi pe poveștile celor din jurul tău, cu excepția propriei tale persoane. De ce faci asta? De ce nu te pui pe loc?

5. Ești atentă la fiecare problemă minusculă. Fericirea (sau nefericirea) noastră depinde de atitudinea pe care o avem cu privire la viață și nu de circumstanțele noastre.

6. Rămâi alături de cineva care te rănește încontinuu. Uneori trebuie să te îndepărtezi de oamenii care îți fac rău nu pentru că nu îți pasă de ei, ci pentru că îți pasă mai mult de tine.

7. Oferi mai multă iubire oamenilor din jurul tău decât îți oferi ție. Viața devine mult mai ușoară când te pui pe primul loc, când alegi să fii propriul tău prieten. Nu uita niciodată de tine.

8. Te aștepți ca toți oamenii din jurul tău să fie la fel de amabili și grijulii cum ești tu. Vei fi întotdeauna dezamăgită dacă așteptările tale sunt atât de mari. Oamenii fac întotdeauna ce este mai bine pentru ei, nu ce este mai bine pentru ține.

9. Te aștepți să nu pierzi niciodată în viață. Este incredibil de dificil de acceptat și de înțeles uneori, însă există un motiv pentru toate. Nu uita că Universul știe întotdeauna de ce ai nevoie.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

lifestyle

7 AFIRMAȚII POZITIVE PENTRU ELIBERAREA DE FRICĂ, DE STRES ȘI DE ANXIETATE

În momentul în care repeți afirmații pozitive, creierul începe să le creadă. Aceste cuvinte te vor ajuta să schimbi modul în care gândești și răspunzi la situații, inclusiv la cele care aduc episoade de anxietate în viața ta.

Afirmatii pozitive pentru anxietate. Beneficiile incredibile ale acestora:.

– reducerea stresului;

– găsirea unor modalități creative și pozitive de a face față stresului;

– te ajută să fii mai optimistă cu privire la viitor;

– te ajută să accepți mai ușor trecutul;

– niveluri mai ridicate de concentrare;

– șanse mai mari de succes;

– îmbunătățirea încrederii în propria persoană;

– creșterea stimei de sine și a valorii de sine;

– relații mai bune cu oamenii din jurul tău;

– mai puțină durere emoțională;

– creșterea forței interioare;

– fericire.

 

Iată câteva afirmații pozitive pentru anxietate care te vor ajuta în momentele mai puțin frumoase ale vieții tale:

1. „Îmi voi umple mintea cu gânduri pozitive pentru a depăși gândurile anxioase.”

Dacă începi să ai gânduri anxioase, începe să te gândești la ceva pozitiv. Această afirmație te va ajuta să faci exact acest lucru și să îți convingi mintea să se curețe în cel mai scurt timp.”

2. „Am încredere în mine. Știu că ce fac acum este pentru binele meu.”

Anxietatea te poate face să simți că nu ești suficient de bună și că nu poți avea succes. Folosește această afirmație pentru a schimba procesul de gândire – ești suficient de bună și poți realiza orice îți propui.

3. „Fac tot posibilul să merg mai departe și să depășesc aceste obstacole”

În momentele în care simți că nu mai poți, folosește o afimatie pozitivă care să îți reamintească că faci tot posibilul pentru a depăși situația în care te afli. Cu această afirmație vei reuși să îți ajuți creierul să se relaxeze și vei vedea cum ziua ta va începe să se îmbunătățească.

4. „Această situație nu este atât de rea pe cât cred eu că este.”

Folosește această afimratie pentru a îți reaminti cât de puternice sunt gândurile tale. Dacă îți dai seama că anxietatea ta provoacă sentimente puternice și schimbă realitatea, vei avea puterea de a o controla mai ușor.

5. „Nu îi permit fricii să interfereze cu viața mea.”

Anxietatea provoacă frică și, dacă o lași, ajunge să îți controleze viața. Poți pune capăt interferenței repetând această afirmație în fiecare zi – de fiecare dată când simți nevoia. Te va ajuta să preiei controlul asupra vieții tale, să ieși din zona de confort, să încerci lucruri noi, să îți îndeplinești obiectivele și să fii mai fericită în general.

6. „Aceste sentimente nu vor dura o veșnicie. Voi trece eu și peste asta.”

Sentimentul axios va dispărea în cele din urmă; vei trece peste momentele grele. Amintește-ți cât de puternică ești în timp ce rostești mantra de mai sus. Spune-ți că vei depăși orice situație dificilă. La tine este puterea.

7. „Accept trecutul și voi accepta și ce se întâmplă în viitor.”

În momentul în care accepți trecutul și ce se va întâmplă în continuare în viața ta, vei realiza că lucrurile vor funcționa. Că totul se va rezolva. Că nu trebuie să fugi de probleme deoarece nu vor rămâne cu tine pentru totdeauna. Și ele sunt trecătoare – la fel ca tot ce este pe acest pământ.

Continue Reading

Trending