Connect with us

lifestyle

9 INGREDIENTE ESENTIALE PENTRU A FI O PERSOANA FERICITA

Fericirea nu vine cu o persoana. Fericirea se gaseste in sufletul tau, asteapta sa fie descoperita.

1. Capacitatea de a fi in regula cu a nu fi intotdeauna in regula. Oamenii fericiti nu sunt cei care sunt fericiti tot timpul, ci cei care pot accepta cu gratie toate emotiile si experientele lor.

2. Cativa prieteni adevarati care te iubesc neconditionat si sunt alaturi de tine non stop.

3. Abilitatea de a realiza ca tot ceea ce experimentezi este o extensie a ta – este ceea ce simti si traiesti. Nu uita ca bucuria vine din lucruri marunte.

4. O rutina foarte atenta pentru sanatatea trupului, a mintii, a corpului si a spiritului tau. Ai grija de tine ca si cum ai fi cel mai frumos diamant.

5. Abilitatea ca din cand in cand sa pui telefonul deoparte, sa inchizi laptopul, sa te deconectezi de la munca si sa te bucuri de viata.

6. O rutina la care te poti intoarce astfel incat sa elimini stresul din viata ta si sa te incarci cu energie pozitiva – fie ca vorbim despre meditatie, fie despre yoga, cititul unei carti sau alte activitati care te linistesc, este foarte important sa ai o rutina pentru sufletul tau.

7. Abilitatea de a accepta realitatea si de a iti spune ca „si asta va trece”. Totul este trecator in viata, sa nu uiti niciodata asta.

8. Recunostinta. Gaseste in fiecare zi cateva minute/secunde pentru a iti spune cat de recunoscatoare esti pentru viata pe care o ai, pentru tot ce ai trait pana acum, pentru oamenii frumosi din jurul tau, pentru clipele speciale.

9. Capacitatea de a te bucura de lucrurile marunte, de viata ta de zi cu zi – chiar si atunci cand este plictisitoare. Gaseste bucurie in acele situatii linistite, chiar banale – pentru ca de acolo vine fericirea adevarata.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

lifestyle

7 AFIRMAȚII POZITIVE PENTRU ELIBERAREA DE FRICĂ, DE STRES ȘI DE ANXIETATE

În momentul în care repeți afirmații pozitive, creierul începe să le creadă. Aceste cuvinte te vor ajuta să schimbi modul în care gândești și răspunzi la situații, inclusiv la cele care aduc episoade de anxietate în viața ta.

Afirmatii pozitive pentru anxietate. Beneficiile incredibile ale acestora:.

– reducerea stresului;

– găsirea unor modalități creative și pozitive de a face față stresului;

– te ajută să fii mai optimistă cu privire la viitor;

– te ajută să accepți mai ușor trecutul;

– niveluri mai ridicate de concentrare;

– șanse mai mari de succes;

– îmbunătățirea încrederii în propria persoană;

– creșterea stimei de sine și a valorii de sine;

– relații mai bune cu oamenii din jurul tău;

– mai puțină durere emoțională;

– creșterea forței interioare;

– fericire.

 

Iată câteva afirmații pozitive pentru anxietate care te vor ajuta în momentele mai puțin frumoase ale vieții tale:

1. „Îmi voi umple mintea cu gânduri pozitive pentru a depăși gândurile anxioase.”

Dacă începi să ai gânduri anxioase, începe să te gândești la ceva pozitiv. Această afirmație te va ajuta să faci exact acest lucru și să îți convingi mintea să se curețe în cel mai scurt timp.”

2. „Am încredere în mine. Știu că ce fac acum este pentru binele meu.”

Anxietatea te poate face să simți că nu ești suficient de bună și că nu poți avea succes. Folosește această afirmație pentru a schimba procesul de gândire – ești suficient de bună și poți realiza orice îți propui.

3. „Fac tot posibilul să merg mai departe și să depășesc aceste obstacole”

În momentele în care simți că nu mai poți, folosește o afimatie pozitivă care să îți reamintească că faci tot posibilul pentru a depăși situația în care te afli. Cu această afirmație vei reuși să îți ajuți creierul să se relaxeze și vei vedea cum ziua ta va începe să se îmbunătățească.

4. „Această situație nu este atât de rea pe cât cred eu că este.”

Folosește această afimratie pentru a îți reaminti cât de puternice sunt gândurile tale. Dacă îți dai seama că anxietatea ta provoacă sentimente puternice și schimbă realitatea, vei avea puterea de a o controla mai ușor.

5. „Nu îi permit fricii să interfereze cu viața mea.”

Anxietatea provoacă frică și, dacă o lași, ajunge să îți controleze viața. Poți pune capăt interferenței repetând această afirmație în fiecare zi – de fiecare dată când simți nevoia. Te va ajuta să preiei controlul asupra vieții tale, să ieși din zona de confort, să încerci lucruri noi, să îți îndeplinești obiectivele și să fii mai fericită în general.

6. „Aceste sentimente nu vor dura o veșnicie. Voi trece eu și peste asta.”

Sentimentul axios va dispărea în cele din urmă; vei trece peste momentele grele. Amintește-ți cât de puternică ești în timp ce rostești mantra de mai sus. Spune-ți că vei depăși orice situație dificilă. La tine este puterea.

7. „Accept trecutul și voi accepta și ce se întâmplă în viitor.”

În momentul în care accepți trecutul și ce se va întâmplă în continuare în viața ta, vei realiza că lucrurile vor funcționa. Că totul se va rezolva. Că nu trebuie să fugi de probleme deoarece nu vor rămâne cu tine pentru totdeauna. Și ele sunt trecătoare – la fel ca tot ce este pe acest pământ.

Continue Reading

Trending