Connect with us

lifestyle

7 AFIRMAȚII POZITIVE PENTRU ELIBERAREA DE FRICĂ, DE STRES ȘI DE ANXIETATE

În momentul în care repeți afirmații pozitive, creierul începe să le creadă. Aceste cuvinte te vor ajuta să schimbi modul în care gândești și răspunzi la situații, inclusiv la cele care aduc episoade de anxietate în viața ta.

Afirmatii pozitive pentru anxietate. Beneficiile incredibile ale acestora:.

– reducerea stresului;

– găsirea unor modalități creative și pozitive de a face față stresului;

– te ajută să fii mai optimistă cu privire la viitor;

– te ajută să accepți mai ușor trecutul;

– niveluri mai ridicate de concentrare;

– șanse mai mari de succes;

– îmbunătățirea încrederii în propria persoană;

– creșterea stimei de sine și a valorii de sine;

– relații mai bune cu oamenii din jurul tău;

– mai puțină durere emoțională;

– creșterea forței interioare;

– fericire.

 

Iată câteva afirmații pozitive pentru anxietate care te vor ajuta în momentele mai puțin frumoase ale vieții tale:

1. „Îmi voi umple mintea cu gânduri pozitive pentru a depăși gândurile anxioase.”

Dacă începi să ai gânduri anxioase, începe să te gândești la ceva pozitiv. Această afirmație te va ajuta să faci exact acest lucru și să îți convingi mintea să se curețe în cel mai scurt timp.”

2. „Am încredere în mine. Știu că ce fac acum este pentru binele meu.”

Anxietatea te poate face să simți că nu ești suficient de bună și că nu poți avea succes. Folosește această afirmație pentru a schimba procesul de gândire – ești suficient de bună și poți realiza orice îți propui.

3. „Fac tot posibilul să merg mai departe și să depășesc aceste obstacole”

În momentele în care simți că nu mai poți, folosește o afimatie pozitivă care să îți reamintească că faci tot posibilul pentru a depăși situația în care te afli. Cu această afirmație vei reuși să îți ajuți creierul să se relaxeze și vei vedea cum ziua ta va începe să se îmbunătățească.

4. „Această situație nu este atât de rea pe cât cred eu că este.”

Folosește această afimratie pentru a îți reaminti cât de puternice sunt gândurile tale. Dacă îți dai seama că anxietatea ta provoacă sentimente puternice și schimbă realitatea, vei avea puterea de a o controla mai ușor.

5. „Nu îi permit fricii să interfereze cu viața mea.”

Anxietatea provoacă frică și, dacă o lași, ajunge să îți controleze viața. Poți pune capăt interferenței repetând această afirmație în fiecare zi – de fiecare dată când simți nevoia. Te va ajuta să preiei controlul asupra vieții tale, să ieși din zona de confort, să încerci lucruri noi, să îți îndeplinești obiectivele și să fii mai fericită în general.

6. „Aceste sentimente nu vor dura o veșnicie. Voi trece eu și peste asta.”

Sentimentul axios va dispărea în cele din urmă; vei trece peste momentele grele. Amintește-ți cât de puternică ești în timp ce rostești mantra de mai sus. Spune-ți că vei depăși orice situație dificilă. La tine este puterea.

7. „Accept trecutul și voi accepta și ce se întâmplă în viitor.”

În momentul în care accepți trecutul și ce se va întâmplă în continuare în viața ta, vei realiza că lucrurile vor funcționa. Că totul se va rezolva. Că nu trebuie să fugi de probleme deoarece nu vor rămâne cu tine pentru totdeauna. Și ele sunt trecătoare – la fel ca tot ce este pe acest pământ.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

lifestyle

4 MOTIVE PENTRU CARE TE SIMTI SINGURA IN RELATIA DE CUPLU SI CE SA FACI PENTRU A SCHIMBA ASTA

Viata de cuplu si singuratatea nu par doua cuvinte care sa se potriveasca. Totusi, de multe ori acesta este cazul. Singuratatea este reala pentru mult prea multe cupluri. In acest moment s-ar putea sa te intrebi daca si tu esti in aceasta situatie – si de ce tu si/sau partenerul tau va confruntati cu singuratatea in relatia voastra – relatie pe care v-ati imaginat-o ca fiind refugiul vostru care va va aduce fericirea absoluta pentru eternitate.

4 Motive pentru care te simti singura in relatia de cuplu:

 

1. Tu si partenerul de cuplu aveti programe de munca diferite

Poate ca unul dintre voi vine acasa dupa ce celalalt adoarme sau pleaca inainte ca celalalt sa se trezeasca. Daca da, este posibil sa nu va conectati suficient, iar acest lucru va poate face sa pierdeti legatura unul cu celalalt si sa incetati sa impartasiti toate micile bucurii zilnice.

2. Nu exista momente intime

In relatiile in care partenerii se simt singuri, rareori acestia mai au timp pentru momentele intime. Mai mult, micile manifestari de afectiune care ar trebui sa fie in mod regulat precum un sarut de „Somn usor” sau „Buna dimineata”, o mangaiere pe umar, o imbratisare, sunt pe cale de disparitie (asta daca nu deja au disparut complet).

3. Nu exista suport emotional

Lucruri urate se intampla – situatii nefericite apar la usa ta cand te astepti mai putin la ele. In astfel de momente, te astepti ca partenerul tau sa fie acolo pentru tine – sa te sprijine si sa te ridice de la pamant.

Daca nu te simti sustinuta emotional, acest lucru poate crea distanta si singuratate in relatie.

4. Nu exista timp de calitate in doi

Absenta este unul dintre modurile prin care cuplurile pierd legatura unul cu celalalt. De ce este important timpul in doi? – Oricat de mult v-ati cunoaste, aveti ocaiza sa gasiti ceva nou de descoperit – pasiuni, aspiratii, oameni.

Comunicarea eficienta si timpul de calitate joaca un rol major in sustinerea unei relatii, impiedicand-o sa devina plictisitoare.

Continue Reading

Trending