Connect with us

Sanatate

6 metode pentru a scăpa de vergeturi

Vergeturile sunt lucruri perfect normale cu care se pot confrunta toate femeile, indiferent de statură și de greutate. Acestea apar în special la femeile care au născut sau au fluctuat foarte brusc în greutate, care au pielea extrem de deshidratată.

Singurul tratament care promite rezultate 100% eficiente este intervenția medicală cu aparatul laser. Cu toate acestea, în cazul în care nu vrei să apelezi la o soluție atât de drastică, există numeroase metode de a reduce aparența vergeturilor.
Vergeturile apar atunci când avem de a face cu o scădere a elasticității pielii și a deshidratării acesteia. Astfel, dacă vrem să scăpăm de vergeturi, este important să hidratăm pielea și să îi redăm elasticitatea.

1. Hidratează bine pielea

Concentrează-te cel mai tare pe zonele extrem de sensibile și de predispuse la apariția vergeturilor, precum coapsele, posteriorul sau abdomenul. Gelul de aloe-vera, uleiurile esențiale și cremele intens hidratante cu extracte din plante, acționează ca niște factori reparatori din interior către exterior. Pentru a maximiza efectele acestei hidratări, aplică o cremă hidratantă înainte de culcare, imediat după duș, atunci când porii pielii sunt deschiși și pot absorbi mai eficient crema.

2. Acordă atenție ingredientelor

Cremele pe care le folosești ar trebui să conțină vitamine care ajută la regenerarea pielii, precum A, E și C și numeroase uleiuri esențiale. Uleiurile de gălbenele, aloe vera sau tea-tre sunt cele mai eficiente. Poți să aplici o cantitate mică de ulei, pe care sp o masezi pe zona cu vergeturi.

3. Exfoliază pielea

Este foarte important să ții cont de acest pas în fiecare zi. Nu trebuie să cumperi un exfoliant din comerț, poți să folosești zahar sau zaț de cafea, important este să te exfoliezi în fiecare zi, de preferat atunci când faci duș. Ai grijă să nu exagerezi și să folosești mișcări prea violente. Acest lucru ar putea crea leziuni la suprafața pielii, care pot să împiedice vindecarea vergeturilor inițiale.

4. Bronzează-te!

Dacă vergeturile tale nu sunt nici foarte vechi și nici foarte pronunțate, încearcă să le expui la soare. Este important să te bronzezi sănătos, folosind creme cu factor de protecție solară. Prin curățarea bronzului, este foarte posibil ca aspectul vergeturilor să se reducă.

5. Bea multă apă

Pare extrem de simplu, însă foarte puține persoane reușesc să facă cel mai simplu lucru care ajută la hidratarea pielii – să bea apă. Nu te gândi că poți să îți păvălești organismul și să folosești sucuri, cafea, apă minerală sau chiar ceaiuri. Nimic nu te hidratează mai bine decât apa!

6. Ia vitamine

Zincul este foarte important! Studiile au demonstrat că lipsa zincului din organism favorizează apariția vergeturilor. Folosește un supliment alimentar pe bază de zinc, la recomandarea medicului sau farmacistului.

Folosește ce ai acasă!

Dacă nu vrei să abordezi la cremele și produsele idn comerț, poți să îți confecționezi un tratament chiar la tine acasă. Ai nevoie de avocado, sase capsule de vitamina E, patru capsule de vitamina A, doua linguri de gel de aloe-vera, doua linguri de ulei de măsline și o linguriță de praf de alge verzi. Coace un avocadu în cuptor, apoi amestecă o=conținutul acestuia până când se transformă într-o pastă. Adaugă interiorul capsulelor de vitamine alături de restul ingredientelor și amestecă până când obții o pastă omogenă. Aplică pasta ibținută pe zona cu vergeturi și laso să acționeze ca o mască, timp de 30 de minute pe zi.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sanatate

Cum să nu dormi niciodată. Poziții de somn care îți distrug sănătatea

Un somn odihnitor este crucial pentru sănătatea, corpul şi mintea noastră deoarece ne petrecem o treime din viaşă dormind. Unui adult i se recomandă 7-8 ore de somn pe noapte, conform Fundaţiei Naţionale a Somnului, dar pentru mulţi adulţi este mai uşor de zis decât de făcut.

Dificultatea de a adormi variază de la a mânca sau a bea ceva nepotrivit până la poziţia în care ne odihnim.

„80% din populaţie o să se confrunte cu dureri de spate la un moment dat în viaţa lor şi se vor agravă din cauza poziţiei nepotrivite de a dormi”, spune Dr. Hooman Melamed, chirurg ortoped. Asta sugerează că poziţia corpului atunci când dormim agravează durerile de spate, de gât, de stomac şi chiar îmbătrânirea prematură. Medical Daily listează cele mai bune poziţii dar şi cele mai nepotrivite pentru un somn odihnitor şi un trup sănătos

Cel mai rău : Pe burtă

Dormitul pe burtă nu este recomandat deoarece coloana ta se curbează accentuat şi nu suportă greutatea corpului tău. “Îţi forţează gătul să fie într-o poziţie strânsă, rotită şi îşi compromite circulaţia sângelui şi respiraţia”, spune Eisenstadt.

Această poziţie poate fi recomfortantă la început. Dar poate duce la dureri de spate, de gât, riduri şi sâni lăsaţi. Dormitul în această poziţie nu lasă gâtul şi umerii să fie aliniaţi şi din cauza aceasta apar durerile.

Poziţiile în care dormim dar şi tipul de saltea pe care îl deţinem joacă un rol important în menţinerea poziţiei corecte în timpul somnului. Dacă orice parte din corp se află sub presiunea, calitatea somnului scade drastic.O noapte odihnitoare înseamnă un mediu în care ne putem relaxa, o saltea bună şi un somn liniştit.

Cea mai bună poziţie: Culcat pe spate

Dacă dormim pe spate este mult mai uşor pentru capul, gâtul şi coloana noastră să se alinieze şi să menţină o poziţie neutră. Nu există presiune sau curbe ale coloanei. „Cea mai bună poziţie în care coloana stă cum trebuie toată noaptea”, spune dr. Melamed.

De asemenea, dormitul în această poziţie sau stea-de-mare cum se mai numeşte, combate refluxul acidului gastric. Stomacul stă direct sub esofag şi nu permite ca substanţele digerate să urce.Însă această poziţie are şi un dezavantaj, deoarece favorizează sforăitul. În plus, dacă îţi pui braţele în sus se adaugă presiune mare pe umeri şi are ca rezultat durerea de a doua zi.

A doua cea mai bună: Pe o parte

Dormitul pe o parte este benefic pentru pacienţii care au apnee de somn obstructivă, sforăie, au dureri de spate şi de gât, dar şi pentru gravide.

Pe partea dreaptă sau pe partea stângă?

Partea pe care dormi joacă un anumit rol în sănătatea ta. Dormitul pe partea dreaptă agravează arsurile la stomac. Cu toate acestea, dormitul pe partea stângă, poate pune presiune pe organele interne cum ar fi ficatul, plămânii şi stomacul, dar de asemenea reduce refluxul acidului gastric. Femeile însărcinate sunt sfătuite să doarmă pe partea stângă pentru o circulaţie mai bună a sângelui.

Vivian Eisendstadt, terapeut sfătuieşte:

„Dacă vrei să dormi pe o parte, pune o pilotă destul de groasă sub capul tău, o mică pilotă sub burtă ca stomacul tău să nu se curbeze şi o a treia pilotă între picioare.”

Continue Reading

Trending