Connect with us

lifestyle

5 LUCRURI PE CARE TREBUIE SĂ I LE SPUI COPILULUI INTERIOR

În fiecare dintre noi există un copil interior care cândva a fost rănit. Pentru a evita durerea, am încercat să ignorăm acel copil, însă el nu pleacă nicăieri niciodată. Copilul interior trăiește în mintea noastră inconștientă și influențează modul în care facem alegeri, răspundem provocărilor și ne trăim viețile.

Nu mai încerca să fii perfectă pentru oamenii imperfecți. Gândește-te că lumea are nevoie de tine exact așa cum ești, perfectă în imperfecțiunea ta. Rolul tău pe acest pământ este să lași o amprentă personală în viețile oamenilor pe care îi întâlnești.

Te-ai gândit vreodată de ce nu poți merge mai departe? Te-ai întrebat de ce îți pui singură piedici? De ce te sabotezi? De ce te simți atât de tristă, anxioasă? De ce ești atât de critică cu tine?

În fiecare dintre noi există un copil interior care cândva a fost rănit. Pentru a evita durerea, am încercat să ignorăm acel copil, însă el nu pleacă nicăieri niciodată. Copilul interior trăiește în mintea noastră inconștientă și influențează modul în care facem alegeri, răspundem provocărilor și ne trăim viețile.

Dacă și tu te simți pierdută, singură, cu sufletul plin de tristețe, de durere, de frică și îți este teamă să pierzi dragostea celor din jurul tău, încearcă să începi prin vindecarea copilului interior care odată s-a simțit nesigur, neiubit, poate chiar invizibil.

Începe prin a îi spune aceste lucruri importante:

1. „Te iubesc”

Spune-ți asta de fiecare dată când te privești în oglindă. Spune-ți asta în fiecare moment în care simți nevoia. Iubirea este cheia vindecării, așa că nu îți fie teamă să o folosești.

Poate că mulți dintre noi în copilărie credeam că trebuie să îndeplinim anumite obiective trasate de părinți – să luăm note bune, să intrăm la un anumit liceu, să mergem pe urmele fraților (sau surorilor) noștri pentru a primi iubire. Poate că nu am avut părinți care să ne arate că merităm iubire indiferent de ce realizăm în viață. De asemenea, este posibil că unii dintre noi să fi avut părinți care au considerat că arătarea dragostei este un semn de slăbiciune.

De aceea este important să oferim iubire copilului din sufletul nostru. Niciodată nu este prea târziu.

2. „Te aud.”

Adesea, când suntem răniți, ne ascundem sentimentele și emoțiile și încercăm să ne ascundem sub măști de oameni puternici. Pentru mulți dintre noi acest obicei este preluat din copilărie, când ni se spunea frecvent „Nu mai plânge pentru că nu ai de ce” sau „Îți dau eu un motiv să plângi!”

Astfel de sentimente nu dispar cu timpul; ele rămân adânc ascunse în interiorul nostru, afectând alegerile pe care le facem ca adulți până ajungem să găsim curajul și să depunem efortul conștient de a le accepta și de a le vindeca.

În loc să ignori vocea copilului interior, spune-ți „Te aud. O vom rezolva și pe-asta. Totul va fi în regulă.”

3. „Îmi pare rău”

Nu alerga prin viață, nu uita că cea mai importantă este călătoria, nu destinația. Fă-ți timp pentru tine, ia pauze, nu te stresa foarte mult. Nu te critica atunci când greșești, învață-ți lecțiile și mergi mai departe. Nu merită să fii dură cu tine. Spune-i copilului interior că îți pare rău pentru că nu i-ai permis să se bucure de viață și că l-ai făcut întotdeauna să alerge după lucrurile prea puțin importante.

4. „Te iert”

Una dintre cele mai rapide modalități de a ne distruge pe noi înșine este să ne legăm de trecut și de greșelile făcute. De aceea este foarte important să ne iertăm pentru tot ce am făcut, să nu renunțăm niciodată, să închidem ușa trecutului și să mergem mai departe cu tărie în suflet astfel încât să depășim momentele grele.

5. „Îți mulțumesc”

Mulțumește-i copilului interior că nu a renunțat niciodată, că încercat să te protejeze în cele mai dureroase momente. Copilul interior nu merită judecata ta – el merită doar recunoștință, respect și iubire infinită.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

lifestyle

7 AFIRMAȚII POZITIVE PENTRU ELIBERAREA DE FRICĂ, DE STRES ȘI DE ANXIETATE

În momentul în care repeți afirmații pozitive, creierul începe să le creadă. Aceste cuvinte te vor ajuta să schimbi modul în care gândești și răspunzi la situații, inclusiv la cele care aduc episoade de anxietate în viața ta.

Afirmatii pozitive pentru anxietate. Beneficiile incredibile ale acestora:.

– reducerea stresului;

– găsirea unor modalități creative și pozitive de a face față stresului;

– te ajută să fii mai optimistă cu privire la viitor;

– te ajută să accepți mai ușor trecutul;

– niveluri mai ridicate de concentrare;

– șanse mai mari de succes;

– îmbunătățirea încrederii în propria persoană;

– creșterea stimei de sine și a valorii de sine;

– relații mai bune cu oamenii din jurul tău;

– mai puțină durere emoțională;

– creșterea forței interioare;

– fericire.

 

Iată câteva afirmații pozitive pentru anxietate care te vor ajuta în momentele mai puțin frumoase ale vieții tale:

1. „Îmi voi umple mintea cu gânduri pozitive pentru a depăși gândurile anxioase.”

Dacă începi să ai gânduri anxioase, începe să te gândești la ceva pozitiv. Această afirmație te va ajuta să faci exact acest lucru și să îți convingi mintea să se curețe în cel mai scurt timp.”

2. „Am încredere în mine. Știu că ce fac acum este pentru binele meu.”

Anxietatea te poate face să simți că nu ești suficient de bună și că nu poți avea succes. Folosește această afirmație pentru a schimba procesul de gândire – ești suficient de bună și poți realiza orice îți propui.

3. „Fac tot posibilul să merg mai departe și să depășesc aceste obstacole”

În momentele în care simți că nu mai poți, folosește o afimatie pozitivă care să îți reamintească că faci tot posibilul pentru a depăși situația în care te afli. Cu această afirmație vei reuși să îți ajuți creierul să se relaxeze și vei vedea cum ziua ta va începe să se îmbunătățească.

4. „Această situație nu este atât de rea pe cât cred eu că este.”

Folosește această afimratie pentru a îți reaminti cât de puternice sunt gândurile tale. Dacă îți dai seama că anxietatea ta provoacă sentimente puternice și schimbă realitatea, vei avea puterea de a o controla mai ușor.

5. „Nu îi permit fricii să interfereze cu viața mea.”

Anxietatea provoacă frică și, dacă o lași, ajunge să îți controleze viața. Poți pune capăt interferenței repetând această afirmație în fiecare zi – de fiecare dată când simți nevoia. Te va ajuta să preiei controlul asupra vieții tale, să ieși din zona de confort, să încerci lucruri noi, să îți îndeplinești obiectivele și să fii mai fericită în general.

6. „Aceste sentimente nu vor dura o veșnicie. Voi trece eu și peste asta.”

Sentimentul axios va dispărea în cele din urmă; vei trece peste momentele grele. Amintește-ți cât de puternică ești în timp ce rostești mantra de mai sus. Spune-ți că vei depăși orice situație dificilă. La tine este puterea.

7. „Accept trecutul și voi accepta și ce se întâmplă în viitor.”

În momentul în care accepți trecutul și ce se va întâmplă în continuare în viața ta, vei realiza că lucrurile vor funcționa. Că totul se va rezolva. Că nu trebuie să fugi de probleme deoarece nu vor rămâne cu tine pentru totdeauna. Și ele sunt trecătoare – la fel ca tot ce este pe acest pământ.

Continue Reading

Trending