Connect with us

lifestyle

4 MODURI DE A ÎȚI PROTEJA SUFLETUL DE ENERGIA NEGATIVĂ A OAMENILOR DIN JURUL TĂU

Este o adevărată provocare să trăiești o viață fericită atunci când ești înconjurată de oameni toxici.

Iată câteva moduri eficiente prin care îți poți proteja sufletul de energia negativă a oamenilor din jurul tău:

1. Stabilește limite

Poți evita toată drama din viața ta stabilind limite și distanțându-te atunci când este necesar. Gândește-te la următorul scenariu: dacă o persoană negativă ar fuma non stop, de dimineață până seară, țigară după țigară, ai sta toată ziua lângă ea inhalând fumul? Nu, cu siguranță nu ai face asta. Te-ai distanța. Acum gândește-te că acest fum reprezintă întreaga energie negativă care îți îmbolnăvește sufletul.

2. Răspunde cu răbdare, nu prin insulte

Atunci când întâlnești o persoană cu o atitudine negativă, încearcă să rămâi calmă și să nu arunci insulte asupra ei. Păstrează-ti răbdarea și nu te coborî la nivelul său. Adevărata putere a ta constă în a fi destul de puternică astfel încât să faci un pas în spate și să te îndepărtezi din orice situație dificilă.

3. Concentrează-te pe soluții și nu pe probleme

Nu te mai gândi la cât de multe probleme are această persoană și concentrează-te mai degrabă asupra modului în care ai de gând să gestionezi comportamentul astfel încât să ieși din situația în care te afli fără să îți fie rănit sufletul. Acest lucru te va ajuta să îți îndrepți atenția doar asupra ta și, implicit, va reduce și stresul pe care îl resimți în momentul în care interacționezi cu persoana respectivă.

4. Nu mai încerca să schimbi oamenii

Nu mai face asta, nu poți schimba oamenii. Fie accepți cine sunt, fie alegi să trăiești fără ei. S-ar putea să sune puțin dur, însă acesta este adevărul. În momentul în care încerci să schimbi oamenii, ei se închid în ei, încearcă să reziste și să se încăpățâneze să fie la fel… însă atunci când nu încerci să îi schimbi, când îi susții și le permiți să fie așa cum își doresc, se schimbă treptat în cel mai miraculos mod. Pentru că ceea ce se schimbă cu adevărat este modul în care tu alegi să ii vezi.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

lifestyle

7 AFIRMAȚII POZITIVE PENTRU ELIBERAREA DE FRICĂ, DE STRES ȘI DE ANXIETATE

În momentul în care repeți afirmații pozitive, creierul începe să le creadă. Aceste cuvinte te vor ajuta să schimbi modul în care gândești și răspunzi la situații, inclusiv la cele care aduc episoade de anxietate în viața ta.

Afirmatii pozitive pentru anxietate. Beneficiile incredibile ale acestora:.

– reducerea stresului;

– găsirea unor modalități creative și pozitive de a face față stresului;

– te ajută să fii mai optimistă cu privire la viitor;

– te ajută să accepți mai ușor trecutul;

– niveluri mai ridicate de concentrare;

– șanse mai mari de succes;

– îmbunătățirea încrederii în propria persoană;

– creșterea stimei de sine și a valorii de sine;

– relații mai bune cu oamenii din jurul tău;

– mai puțină durere emoțională;

– creșterea forței interioare;

– fericire.

 

Iată câteva afirmații pozitive pentru anxietate care te vor ajuta în momentele mai puțin frumoase ale vieții tale:

1. „Îmi voi umple mintea cu gânduri pozitive pentru a depăși gândurile anxioase.”

Dacă începi să ai gânduri anxioase, începe să te gândești la ceva pozitiv. Această afirmație te va ajuta să faci exact acest lucru și să îți convingi mintea să se curețe în cel mai scurt timp.”

2. „Am încredere în mine. Știu că ce fac acum este pentru binele meu.”

Anxietatea te poate face să simți că nu ești suficient de bună și că nu poți avea succes. Folosește această afirmație pentru a schimba procesul de gândire – ești suficient de bună și poți realiza orice îți propui.

3. „Fac tot posibilul să merg mai departe și să depășesc aceste obstacole”

În momentele în care simți că nu mai poți, folosește o afimatie pozitivă care să îți reamintească că faci tot posibilul pentru a depăși situația în care te afli. Cu această afirmație vei reuși să îți ajuți creierul să se relaxeze și vei vedea cum ziua ta va începe să se îmbunătățească.

4. „Această situație nu este atât de rea pe cât cred eu că este.”

Folosește această afimratie pentru a îți reaminti cât de puternice sunt gândurile tale. Dacă îți dai seama că anxietatea ta provoacă sentimente puternice și schimbă realitatea, vei avea puterea de a o controla mai ușor.

5. „Nu îi permit fricii să interfereze cu viața mea.”

Anxietatea provoacă frică și, dacă o lași, ajunge să îți controleze viața. Poți pune capăt interferenței repetând această afirmație în fiecare zi – de fiecare dată când simți nevoia. Te va ajuta să preiei controlul asupra vieții tale, să ieși din zona de confort, să încerci lucruri noi, să îți îndeplinești obiectivele și să fii mai fericită în general.

6. „Aceste sentimente nu vor dura o veșnicie. Voi trece eu și peste asta.”

Sentimentul axios va dispărea în cele din urmă; vei trece peste momentele grele. Amintește-ți cât de puternică ești în timp ce rostești mantra de mai sus. Spune-ți că vei depăși orice situație dificilă. La tine este puterea.

7. „Accept trecutul și voi accepta și ce se întâmplă în viitor.”

În momentul în care accepți trecutul și ce se va întâmplă în continuare în viața ta, vei realiza că lucrurile vor funcționa. Că totul se va rezolva. Că nu trebuie să fugi de probleme deoarece nu vor rămâne cu tine pentru totdeauna. Și ele sunt trecătoare – la fel ca tot ce este pe acest pământ.

Continue Reading

Trending